Blog

Wszystko o temacie aborcji w Czechach. Poruszamy najważniejsze tematy, które zawsze budzą najwięcej pytań. Odpowiadamy na koszt aborcji, jakie wyróżniamy metody, czy też jakie są możliwe komplikacje. Jesteś przy podjęciu decyzji o aborcji, ale brakuje pewności? Koniecznie sprawdź poniższe wpisy!

Aborcja farmakologiczna

Aborcja farmakologiczna Jedna z metod aborcji, często określana domową (dlatego, że wiele osób decyduje się ją przeprowadzić w domu). Aborcja farmakologiczna (ang. medical abortion) to

Poronienie

Poronienie – co to jest i jak wygląda?

Poronienie Czy wiesz, że poronienia dotyczą około 15% wszystkich ciąż? Dzisiaj to nadal temat tabu. Emocje, które towarzyszą temu doświadczeniu to zwykle załamanie, zdenerwowanie niespełnienie,

Aborcja USA

Aborcja USA Jaki wpływ na obywateli Ameryki ma postanowienie Sądu Najwyższego w sprawie usuwania ciąży? W Ameryce przez prawie pół wieku obowiązywało konstytucyjne prawo do

Rejestracja ciąży

Rejestracja ciąży Wpisywanie danych dotyczących wszystkich ciąż w Polsce weszła w życie 1 października 2022 roku. Wiele osób twierdzi, iż celem jest kontrolowanie jednostek i

Aborcja za granicą

Aborcja za granicą Aborcja to temat, z którym spora część osób nie czuje się komfortowo. Istotne jest, aby przed podróżą lub podjęciem decyzji o przerwaniu

Czy po aborcji można zajść w ciążę?

Czy po aborcji można zajść w ciążę? Pierwszą nadzieją rodziców planujących ciążę jest myśl, że ich dziecko urodzi się w pełni sprawne. Obawa o upośledzone

Na czym polega klauzula sumienia?

Na czym polega klauzula sumienia? Klauzula sumienia była gorącym tematem od momentu jej wejścia w życie. Byliśmy świadkami, jak wiele osób sprzeciwiało się temu zapisowi

Tabletki poronne cena - tabletki wczesnoporonne

Tabletki poronne – cena

Tabletki poronne Tabletki poronne często nazywane są tabletkami wczesnoporonnymi. Popularna metoda aborcji farmakologicznej, która powoduje usunięcie ciąży poprzez obumarcie rozwijającego się płodu i jego wydalenie

Prawo aborcyjne w Europie i na świecie

Aborcja w Europie i na świecie Nie tak dawno byliśmy świadkami falę protestów, która odbyła się na terenie całej Polski. Znaczna część obywateli wyruszyła na

Powikłania po aborcji próżniowej

Powikłania po aborcji próżniowej Kobiety, które znalazły się w niechcianej ciąży mają możliwość skorzystania z całkowicie legalnego zabiegu przerwania ciąży do 12 tygodni w kilku

Ile kosztuje aborcja?

Ile kosztuje aborcja? Polska ma jedne z najbardziej surowych przepisów porównując do aborcji w wykonywanej w Europie. Wynikiem tych regulacji co roku w Polsce przeprowadza

Powikłania po aborcji farmakologicznej

Powikłania po aborcji farmakologicznej Wiele osób czuje się niekomfortowo z tematem aborcji, ale jest to decyzja, który należy pozostawić kobiecie. Nakaz nałożony na kobiety do

Okres po aborcji chirurgicznej/farmakologicznej

Okres po aborcji chirurgicznej i farmakologicznej Menstruacja jest najczęściej występującym problemem dziewczyn. To normalne, że przejawia się cykl 28-32 dniowy, aczkolwiek niekoniecznie jest to jedyny

Antykoncepcja awaryjna - czym jest?

Antykoncepcja awaryjna – czym jest?

Antykoncepcja awaryjna – czym jest? Antykoncepcja awaryjna to trudny temat, o którym wiele osób nie chce rozmawiać. Wokół niego narosło wiele błędnych przekonań, które powtarzane

Terminacja ciąży - co to znaczy?

Terminacja ciąży – co to znaczy?

Terminacja ciąży – co to znaczy? Przerywanie ciąży na terenie Polski jest legalne, ale mocno ograniczone. Prawo zezwala tylko w kilku okolicznościach. Do niedawna było

Jak wygląda aborcja

Jak wygląda aborcja?

Jak wygląda aborcja? Aborcja to zdecydowanie temat tabu. Mówi się o nich więcej i mają swój zdecydowany udział w kontrowersji, którą tylko pogłębiła niedawna zatwierdzona