Blog

Wszystko o temacie aborcji w Czechach. Poruszamy najważniejsze tematy, które zawsze budzą najwięcej pytań. Odpowiadamy na koszt aborcji, jakie wyróżniamy metody, czy też jakie są możliwe komplikacje. Jesteś przy podjęciu decyzji o aborcji, ale brakuje pewności? Koniecznie sprawdź poniższe wpisy!

Powikłania po aborcji próżniowej

Powikłania po aborcji próżniowej Kobiety, które znalazły się w niechcianej ciąży mają możliwość skorzystania z całkowicie legalnego zabiegu przerwania ciąży do 12 tygodni w kilku

Ile kosztuje aborcja?

Ile kosztuje aborcja? Polska ma jedne z najbardziej surowych przepisów porównując do aborcji w wykonywanej w Europie. Wynikiem tych regulacji co roku w Polsce przeprowadza

Powikłania po aborcji farmakologicznej

Powikłania po aborcji farmakologicznej Wiele osób czuje się niekomfortowo z tematem aborcji, ale jest to decyzja, który należy pozostawić kobiecie. Nakaz nałożony na kobiety do

Okres po aborcji chirurgicznej/farmakologicznej

Okres po aborcji chirurgicznej/farmakologicznej Menstruacja jest najczęściej występującym problemem dziewczyn. To normalne, że przejawia się cykl 28-32 dniowy, aczkolwiek niekoniecznie jest to jedyny wzór, którego

Antykoncepcja awaryjna - czym jest?

Antykoncepcja awaryjna – czym jest?

Antykoncepcja awaryjna – czym jest? Antykoncepcja awaryjna to trudny temat, o którym wiele osób nie chce rozmawiać. Wokół niego narosło wiele błędnych przekonań, które powtarzane

Terminacja ciąży - co to znaczy?

Terminacja ciąży – co to znaczy?

Terminacja ciąży – co to znaczy? Przerywanie ciąży na terenie Polski jest legalne, ale mocno ograniczone. Prawo zezwala tylko w kilku okolicznościach. Do niedawna było

Jak wygląda aborcja

Jak wygląda aborcja?

Jak wygląda aborcja? Aborcja to zdecydowanie temat tabu. Mówi się o nich więcej i mają swój zdecydowany udział w kontrowersji, którą tylko pogłębiła niedawna zatwierdzona